[DWDD] Nederlandse digi-bureaus shinen met nominaties Webby Awards op prime time-tv
- Algemeen
- 8 apr 2016 @ 11:45
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- TelevisieAwards
- 8 apr 2016 @ 11:45
- Redactie MarketingTribune
Het gesprek rond menige koffie-automaat deze morgen: digitale bureaus mochten aanschuiven bij Matthijs van Nieuwkerk in De Wereld Draait Door wegens een enorme hoeveelheid NL Webby-nominaties. Voor wie nog even terug wil kijken of net ergens anders was: hier het bewuste fragment.
Fragment DWDD met de NL Webby Awards genomineerden aan tafel, o.a. Achtung!, SuperHeroes Amsterdam en N=5.
'De Oscars voor het internet. Zo worden de Webby Awards genoemd. In mei worden de prestigieuze prijzen uitgereikt, voor de 20e keer alweer. En ook ditmaal zitten er Nederlandse kanshebbers tussen. Aan tafel:
- Sietse Bakker - Hij maakte de website Songfestival 60 jaar.
- Niek Eijsbouts – Zijn site stelt jou in staat om een tekst te typen met behulp van letters die op Instagram zijn te vinden.
- Marc Oosterhout – Zijn Pridestream laat iedereen meevaren met de Gaypride in Amsterdam, m.b.v. een 360 graden camera op een boot.
- Mervyn ten Dam en Dick Buschman – Dankzij hun online campagne is er een kinderwagen ontwikkeld die automatisch stopt.'
(PvWK, bron: DWDD)
Leestip: Vorig jaar besteedde DWDD eveneens aandacht aan de Webby's: toen zaten de Nederlandse winnaars aan tafel bij Matthijs van Nieuwkerk. MarketingTribune interviewde hen toen in diezelfde week. Lees die interviews hier.
- DWDD
- Londen
- PR
- digi bureaus
- N=5
- prijzen
- Nederlands
- Matthijs
- kanshebbers
- SuperHeroes Amsterdam
- gesprek van de dag
- koffiecorner
- Achtung!
- tv
- trots
- Webby
- DDA
- Webby Awards
- mei
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Zanger Claude en Basic-Fit vragen aandacht voor mentale...
- Randstad rolt nieuwe wereldwijde merkcampagne uit
- Fanta lanceert DOOH Beetjejuice-campagne met interactieve AI
- [column] Gerommel in de trommel: Miele viert 125 jaar bestaan...
- Campagne voor gelijke kansen voor top- en breedtesport van start
- In het wiel van... Albin Bronkhorst: 'ik geniet van elke rit'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing