[DWDD] Nederlandse digi-bureaus shinen met nominaties Webby Awards op prime time-tv

  • Algemeen
  • 8 apr 2016 @ 11:45
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • TelevisieAwards

Het gesprek rond menige koffie-automaat deze morgen: digitale bureaus mochten aanschuiven bij Matthijs van Nieuwkerk in De Wereld Draait Door wegens een enorme hoeveelheid NL Webby-nominaties. Voor wie nog even terug wil kijken of net ergens anders was: hier het bewuste fragment.

Fragment DWDD met de NL Webby Awards genomineerden aan tafel, o.a. Achtung!, SuperHeroes Amsterdam en N=5.

'De Oscars voor het internet. Zo worden de Webby Awards genoemd. In mei worden de prestigieuze prijzen uitgereikt, voor de 20e keer alweer. En ook ditmaal zitten er Nederlandse kanshebbers tussen. Aan tafel: 

  • Sietse Bakker - Hij maakte de website Songfestival 60 jaar.
  • Niek Eijsbouts – Zijn site stelt jou in staat om een tekst te typen met behulp van letters die op Instagram zijn te vinden. 
  • Marc Oosterhout – Zijn Pridestream laat iedereen meevaren met de Gaypride in Amsterdam, m.b.v. een 360 graden camera op een boot. 
  • Mervyn ten Dam en Dick Buschman – Dankzij hun online campagne is er een kinderwagen ontwikkeld die automatisch stopt.'

(PvWK, bron: DWDD)

Leestip: Vorig jaar besteedde DWDD eveneens aandacht aan de Webby's: toen zaten de Nederlandse winnaars aan tafel bij Matthijs van Nieuwkerk. MarketingTribune interviewde hen toen in diezelfde week. Lees die interviews hier




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken